مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-11سياسي

امام جمعه کرمانشاه: بخش زیادی از اقتدار کشور را مدیون عشایر و روستاییان هستیم


همایش شبانان، گله داران، دامداران و عشایر استان کرمانشاه برگزار و از نمونه های بخش کشاورزی و عشایری استان تجلیل شد.

- ایسنا/کرمانشاه همایش شبانان، گله داران، دامداران و عشایر استان کرمانشاه برگزار و از نمونه های بخش کشاورزی و عشایری استان تجلیل شد.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، امروز(19 مهر) در این همایش با بیان اینکه زارعان، گله داران و چوپانان حق زیادی بر گردن ما دارند، گفت: همه ما سر سفره زراعین و گله داران هستیم و باید آنها را تکریم کنیم.

وی تاکید کرد: بخش زیادی از وحدت و اقتدار حاکم بر کشور را مدیون از خودگذشتگی روستاییان و عشایر به عنوان مرزداران کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مسئولین باید تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به جامعه عشایری انجام دهند،گفت: مسئولین باید مشکلات جامعه عشایری را برطرف کنند.

امام جمعه کرمانشاه اشاره ای هم به پیروزی فلسطینیان بر رژیم غاصب اسراییل داشت و گفت: این پیروزی در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد.

باید جلوی مهاجرت عشایر به شهرها گرفته شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه هم در این همایش از عشایر به عنوان سفره دار مردم کشور یاد کرد و گفت: در سالهای گذشته جمعیت روستایی و عشایری استان روند کاهشی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمانشاه: بخش زیادی از اقتدار کشور را مدیون عشایر و روستاییان هستیم

امام جمعه کرمانشاه: بخش زیادی از اقتدار کشور را مدیون عشایر و روستاییان هستیم