مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-22سياسي

انتقاد شورا از وضعیت انباشت زباله در سطح رشت


رییس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از وضعیت انباشت زباله در برخی از مناطق رشت گفت: این موضوع زیبنده شهر رشت و شهروندان نیست و شهرداری باید در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل وارد عمل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در یکصد و چهارمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به بارش باران در شهر رشت اظهار کرد: به واسطه نواقصی که وجود داشت بارش باران منجر به بروز مشکلات برای برخی از شهروندان شد و با توجه به تاکیداتی که بنده و دیگر همکاران شورایی ام داشتیم، شاهد وقوع گرفتاری ها و خساراتی برای تعدادی از شهروندان هستیم که باید از تکرار این اتفاق جلوگیری شود.

  وی به اختصاص اعتبار به منظور اجرای  پروژه جمع آوری روان آب های سطحی در بودجه سال 1402 شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه فصل پر باران سال آغاز شده است،   انتظار می رود که این مهم با جدیت در دستور کار قرار بگیرد تا شهروندان در صورت بارش باران های شدید با مشکل مواجه نشوند.

  هوشمندسازی در شهرداری رشت تسریع شود رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شاهد انباشت زباله در برخی از نقاط شهر رشت هستیم، افزود: شب گذشته یکی از هنرمندان رشت انباشت زباله در خیابان رشتیان را در صفحه شخصی خود به نمایش گذاشت که یقینا  انباشت زباله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شورا از وضعیت انباشت زباله در سطح رشت

انتقاد شورا از وضعیت انباشت زباله در سطح رشت