مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-13بين الملل

افت شدید محبوبیت نتانیاهو در فلسطین اشغالی به دنبال «طوفان الاقصی»


طبق یک نظرسنجی جدید در فلسطین اشغالی، در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، حزب لیکود به رهبری نتانیاهو 19 کرسی خود را از دست خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک نظرسنجی جدید در فلسطین اشغالی نشان می دهد که شکست بزرگ امنیتی رژیم صهیونیستی در پی عملیات طوفان الاقصی در روز شنبه گذشته (15 مهر)، موجب کاهش شدید محبوبیت حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو شده است.

به نوشته وبگاه عرب 48، نتایج این نظرسنجی که امروز (جمعه) در روزنامه معاریو منتشر شد همچنان نشان داد که در مقابل، محبوبیت ائتلاف اردوگاه ملی به رهبری بنی گانتز به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

طبق این نظرسنجی، در صورت برگزاری انتخابات، حزب لیکود 19 کرسی خود را از خواهد داد (اکنون 32 کرسی در دست دارد) و در مقابل ائتلاف اردوگاه ملی 41 کرسی به دست خواهد آورد.

همچنین تعداد کرسی ائتلاف حاکم که اکنون 64 کرسی است، به 42 کاهش خواهد یافت و در مقابل احزاب مخالف از 56 کرسی به 78 کرسی ارتقا خواهند یافت.

در این راستا محبوبیت گانتز افزایش یافته و از نتانیاهو پیشی گرفته و 48 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که او گزینه مناسب تری برای نخست وزیری است؛ در حالی که فقط 29 درصد پاسخ مثبتی به گزینه نتانیاهو داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت شدید محبوبیت نتانیاهو در فلسطین اشغالی به دنبال «طوفان الاقصی»

افت شدید محبوبیت نتانیاهو در فلسطین اشغالی به دنبال «طوفان الاقصی»