مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:002023-09-27سياسي

شرایط استفاده دانشگاهیان از اراضی مازاد دانشگاه ها/ دانشگاهیان خانه دار می شوند


معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از زمینه سازی برای استفاده دانشگاهیان از اراضی و زمین های مازاد دانشگاه به منظور خانه دار شدن آنها خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از زمینه سازی برای استفاده دانشگاهیان از اراضی و زمین های مازاد دانشگاه به منظور خانه دار شدن آنها خبر داد.

دکتر علی خطیبی پنجم مهرماه در ادامه سفر خود به سمنان در دیدار با اعضای هیات علمی و یاوران علمی دانشگاه سمنان اظهار کرد: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، مذاکرات وزارت علوم با وزارت راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف زمین های مازاد دانشگاه ها نیز آغاز شد .

وی ادامه داد: در این مذاکرات، مشارکت وزارت علوم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن منوط به استفاده اعضای هیات علمی، نخبگان و یاوران علمی از اراضی مازاد دانشگاه ها و وزارت علوم شد و بالاخره با طی این راه پر و پیخ و خم ، این خواسته دانشگاهیان محقق شد .

دکتر خطیبی درباره شرایط استفاده دانشگاهیان از اراضی دانشگاهی گفت: افرادی که فرم ج آنها سبز باشد در اولویت استفاده از این اراضی هستند .

وی افزود: افرادی که فرم ج آنها قرمز باشد با مشخص شدن قیمت زمین به صورت کارشناسی با پرداخت 20 درصد وجه به صورت نقد و مابقی به صورت اقساط 10 ساله می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط استفاده دانشگاهیان از اراضی مازاد دانشگاه ها/ دانشگاهیان خانه دار می شوند

شرایط استفاده دانشگاهیان از اراضی مازاد دانشگاه ها/ دانشگاهیان خانه دار می شوند