مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:452023-09-26سياسي

دستگاه ها برای باغ موزه قم اعتبار مشخص اختصاص دهند


نائب رییس شورای شهر قم با تاکید بر توجه به آموزش و فرهنگ سازی در حوزه ایثار و شهادت گفت: باید همه دستگاه ها در بودجه خود برای تکمیل باغ موزه ردیفی مشخص داشته باشند تا باغ موزه و نمایشگاه به صورت دائمی فعال بوده و به یکی از بزرگ ترین فرهنگسراهای انقلابی کشور تبدیل شود.

- حسن طلایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، به مناسبت هفته دفاع مقدس به اهمیت آشنایی نسل جوان بافرهنگ دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمن بیش از گذشته برای از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان ما برنامه دارد.

وی آموزش و توجه به فرهنگ را از خلاهای جامعه دانست و افزود: متأسفانه شاهد خلأهای آموزشی و تربیتی در حوزه دفاع مقدس هستم و برای جبران این خلأ همه دستگاه ها باید به میدان بیایند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: باید تمام دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان به کمک مدیریت شهری آمده و در این حوزه به صورت هماهنگ و با مدیریت واحد کار کرد.

وی به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نمایشگاه دفاع مقدس می تواند بخشی از این خلأ را برطرف کند و نیاز است این نمایشگاه با بالاترین کیفیت و کمیت برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها برای باغ موزه قم اعتبار مشخص اختصاص دهند

دستگاه ها برای باغ موزه قم اعتبار مشخص اختصاص دهند