مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-14حوادث

چگونگی سقوط مرد 50 ساله در چاه 25 متری «نوده ملک» گرگان


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان چگونگی سقوط مرد 50 ساله به چاه کشاورزی روستای «نوده ملک» گرگان را تشریح کرد و گفت: متأسفانه طی سالیان اخیر شاهد سقوط تعدادی از هم استانی هایمان در چاه و جان باخت آنان بودیم.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان چگونگی سقوط مرد 50 ساله به چاه کشاورزی روستای نوده ملک گرگان را تشریح کرد و گفت: متأسفانه طی سالیان اخیر شاهد سقوط تعدادی از هم استانی هایمان در چاه و جان باخت آنان بودیم.

موسی الرضا صفری صبح شنبه 22 مهر ماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ساعت 20 شب گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه روستا نوده ملک به سامانه 125 اطلاع داده شد، اظهار کرد: پس از این گزارش تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک با خودرو جرثقیل و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حادثه در یک چاه خاکی به عمق 25 متری در زمین های اطراف روستای نوده ملک شهرستان گرگان رخ داده بود، گفت: مردی حدود 50 ساله شب گذشته به دلیل تاریکی هوا در چاه سقوط می کند که این حادثه توسط دهیار روستا به آتش نشانی گرگان اطلاع رسانی شده و تیم عملیاتی بلافاصله در محل حضور یافته و پس از طی 500 متر مسیر پیاده با تجهیزات خود را به دهانه چاه رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی سقوط مرد 50 ساله در چاه 25 متری «نوده ملک» گرگان

چگونگی سقوط مرد 50 ساله در چاه 25 متری «نوده ملک» گرگان