مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-21بين الملل

رایزنی مسکو با باکو پیرامون نشست «3+3»


وزرای امور خارجه روسیه و جمهوری آذربایجان روز شنبه درباره برگزاری نشست صلح جمهوری آذربایجان با ارمنستان با حضور کشورهای همسایه از جمله ایران گفت وگو کردند.

-   به گزارش  تابناک، وزرای خارجه روسیه و جمهوری آذربایجان درخصوص برگزاری نشست صلح بین باکو و ایروان با حضور ایران و برخی کشورهای دیگر گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری نیوز آرمنیا ، سرگیی لاوروف و جیحون بایراموف وزرای امور خارجه روسیه و جمهوری آذربایجان روز شنبه درباره نشست صلح جمهوری آذربایجان با ارمنستان با حضور کشورهای همسایه تلفنی گفت وگو کردند.

بر اساس این گزارش، این دو وزیر خارجه در مورد مسائل جاری، روابط دوجانبه و همچنین رویدادهای منطقه ای و بین المللی گفت وگو کردند.

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان اخیرا اعلام کرد که با برگزاری نشستی در قالب 3+3 (جمهوری آذربایجان، ارمنستان، ایران، گرجستان، ترکیه و روسیه) که با پیشنهاد الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان بوده، موافقت کرده است.

پاشینیان در این باره گفت: در آن زمان توافق شد که نشست بعدی در قالب 3+3 در تهران برگزار شود، ما آمادگی داریم مذاکرات را در این قالب ادامه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین منبع خبری، در تماس تلفنی بین لاوروف و بایراموف مذاکرات بین باکو و ایروان در قالب گروه 3+3 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی مسکو با باکو پیرامون نشست «3+3»

رایزنی مسکو با باکو پیرامون نشست «3+3»