مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-20سياسي

امام جمعه رامشیر: مشکل آب شرب بخشی از شهر مشراگه حل می شود


مقرر شد که تا پایان آبان ماه مشکل آب شرب بخشی از شهر مشراگه حل شود و مردم بهبود کیفیت آب را ببینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامشیر، حجت الاسلام سید سلمان هاشمی امام جمعه رامشیر ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه در مصلای این شهر اظهار کرد: دیروز با حضور استاندار و هییت همراه پیش از جلسه شورای اداری رامشیر تعدادی از پروژه های زیرساختی این شهرستان شامل طرح آبرسانی کشاورزی به روستاهای بویرده و تل اسود، بهسازی و آسفالت خیابان ها و معابر روستای رمیص بخش مشراگه و زمین چمن مصنوعی روستای تل اسود افتتاح شد.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از افتتاح و کلنگ زنی چند طرح در چند روستا، جلسه شورای اداری در سالن فرمانداری تشکیل شد که در این جلسه مصوبات خوبی در مورد شهرستان به تصویب رسید، امیدوارم طبق وعده های استاندار هر چه سریعتر تحقق پیدا کند.

امام جمعه رامشیر عنوان کرد: پروژه تامین آب برای روستاهای پایین دست رامشیر توسط آبفا با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در دست اجرا است که بخشی از آن تا پایان امسال اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: طبق تعهد و قولی که رییس اداره آبفای استان به استاندار داد، مقرر شد که تا پایان آبان ماه مشکل آب شرب بخشی از شهر مشراگه حل شود و مردم بهبود کیفیت آب را ببینند، ضمن اینکه ساخت یک تصفیه خانه در دستور کار قرار داده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رامشیر: مشکل آب شرب بخشی از شهر مشراگه حل می شود

امام جمعه رامشیر: مشکل آب شرب بخشی از شهر مشراگه حل می شود