مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-12اقتصادي

68 روستای رضوانشهر از نعمت گاز برخوردارند


فرماندار رضوانشهر با اشاره به مطالبات مردمی به منظور برخورداری از نعمت گاز به روستاهای ییلاقی این شهرستان گفت: رضوانشهر دارای 120 روستا است که 108 روستا دارای سکنه هستند که از این تعداد 68 روستا از نعمت گاز برخوردارند.

- ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر با اشاره به مطالبات مردمی به منظور برخورداری از نعمت گاز به روستاهای ییلاقی این شهرستان گفت: رضوانشهر دارای 120 روستا است که 108 روستا دارای سکنه هستند که از این تعداد 68 روستا از نعمت گاز برخوردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، صبح امروز پنجشنبه بیستم مهرماه، نشست بررسی گازرسانی به روستاهای ییلاقی رضوانشهر و پره سر با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله فرماندار و مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری و شرکت گاز گیلان و جمعی از مدیران شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این نشست با اشاره به مطالبات مردمی به منظور برخورداری از نعمت گاز به روستاهای ییلاقی این شهرستان گفت: شهرستان رضوانشهر دارای 120 روستا است که 108 روستا دارای سکنه هستند که از این تعداد 68 روستا از نعمت گاز برخوردارند و 40 روستا با 2700 خانوار در حوزه ییلاقی که مربوط به بخش مرکزی رضوانشهر و پره سر است از نعمت گاز بی بهره اند، لذا نیاز است تا با نظر کارشناسی و مساعدت مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 روستای رضوانشهر از نعمت گاز برخوردارند

68 روستای رضوانشهر از نعمت گاز برخوردارند