مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-11اقتصادي

توزیع 39 هزار و 496 تن کود کشاورزی در همدان


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان اعلام کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 41 هزار و 424 تن انواع کود کشاورزی مورد نیاز استان تأمین و از این مقدار 39 هزار و 496 تن توزیع شده و در تلاش هستیم تمامی برنامه کودی استان را تا پایان سال محقق سازیم.

- ایسنا/همدان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان اعلام کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 41 هزار و 424 تن انواع کود کشاورزی مورد نیاز استان تأمین و از این مقدار 39 هزار و 496 تن توزیع شده و در تلاش هستیم تمامی برنامه کودی استان را تا پایان سال محقق سازیم.

بهروز الیاسی درباره وضعیت ویژه تأمین و توزیع کود در سال های اخیر گفت: با تلاش و همت مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، با وجود همه موانع ناشی از تحریم های ظالمانه و مشکلات بودجه ای و یارانه ای، این شرکت موفق به اجرای برنامه ابلاغی تأمین و توزیع کودهای کشاورزی استان همدان در سال 1401 شد.

وی افزود: اهمیت موضوع به این علت است که تغذیه گیاهی رابطه مستقیمی با امنیت غذایی دارد و با توجه به کم بارشی و وضعیت کمبود منابع آبی استان، بدون مدیریت تأمین و توزیع به موقع کودهای کشاورزی یارانه ای عملاً تولید محصولات کشاورزی و متعاقب آن امنیت غذایی ممکن نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 39 هزار و 496 تن کود کشاورزی در همدان

توزیع 39 هزار و 496 تن کود کشاورزی در همدان