مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-01اجتماعي

رهایی گربه وحشی از چنگال سگ های ولگرد در شهرستان جهرم


پس از اطلاع از حمله سگ های ولگرد به یک گربه وحشی در یکی از باغات شهرستان جهرم، این گربه حیات وحش توسط باغدار حامی محیط زیست زنده گیری و به محیط زیست تحویل داده شد و پس از تیمار و اطمینان از سلامت به طبیعت بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محدثه همتی، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جهرم با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه اظهلر داشت: با توجه به شرایط اقلیمی، ورود حیات وحش به محدوده شهر و روستاها موضوعی عادی است و ممکن است شهروندان و روستاییان با این پدیده روبرو شوند و باید در این شرایط موضوع را به محیط بانی و محیط زیست گزارش دهند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جهرم افزود: در بسیاری از موارد گونه های حیات وحش به دنبال آب و غذا و یا به دلایل اقلیمی به مناطق مسکونی و باغات نزدیک می شوند که لزوم حفاظت از این جانوران و اطلاع رسانی از ورودشان را افزایش می دهد.

وی افزود: جوامع محلی همواره کمک کار محیط زیست در فصول مختلف سال بوده اند و اکنون هم امیدواریم در این بخش با حمایت کردن ما در حفاظت از گونه های مختلف جانوری، در حفاظت از حیات وحش یاری کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جهرم با اشاره به گستردگی باغات این شهرستان درباره پناه آوردن جانوران و پرندگان به مناطق پایین دست و روستاها گفت: همه ساله با کاهش مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی گربه وحشی از چنگال سگ های ولگرد در شهرستان جهرم

رهایی گربه وحشی از چنگال سگ های ولگرد در شهرستان جهرم