مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-09بين الملل

ژنرال آمریکایی: اگر ایران مداخله کند وارد جنگ می شویم


این ژنرال آمریکایی گفت واشنگتن تحرکات کشورهایی مثل ایران و سوریه را در مورد تنش نظامی اخیر در اسراییل، از نزدیک دنبال می کند.

- یک ژنرال 4 ستاره بازنشسته آمریکایی گفت، اگر سوریه یا ایران فعالانه درگیر جنگ اخیر حماس با اسراییل شوند، آمریکا هم احتمالا با نیروی دریایی و هوایی خود برای دفاع از موجودیت اسراییل وارد جنگ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وبگاه بیزنس اینسایدر  ژنرال بری مک کافری روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری ام اس ان بی سی آمریکا گفت در صورت تهدید موجودیت اسراییل، ایالات متحده آمریکا مستقیما با حملات هوایی و دریایی مداخله خواهد کرد.

این ژنرال آمریکایی گفت در صورتی که سایر همسایگان خاورمیانه ای اسراییل در جنگ اخیر بین حماس و اسراییل مداخله کنند، ایالات متحده آمریکا هم برای دفاع از اسراییل وارد جنگ خواهد شد.

او افزود واشنگتن تحرکات کشورهایی مثل ایران و سوریه را در مورد تنش نظامی اخیر در اسراییل، از نزدیک دنبال می کند.

ژنرال مک کافری درباره احتمال گسترش ابعاد و دامنه جنگ گفت: برای تشدید این تنش و جنگ یکی از احتمالاتی که منتظریم ببینیم این است که آیا حزب الله با زرادخانه عظیمی از 100 هزار موشک خود در آن مداخله خواهد کرد؟ آیا کرانه باختری هم به این جنگ می پیوندد؟ و سوری ها و مصری ها چه خواهند کرد؟  مک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال آمریکایی: اگر ایران مداخله کند وارد جنگ می شویم

ژنرال آمریکایی: اگر ایران مداخله کند وارد جنگ می شویم