مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-10ورزشي

صدور 95 مجازات جایگزین حبس در محاکم کیفری آذربایجان غربی


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور 95 مجازات جایگزین حبس در 6 ماهه نخست سال با ارزشی بیش از 35 میلیارد ریالی در محاکم کیفری استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور 95 مجازات جایگزین حبس در 6 ماهه نخست سال با ارزشی بیش از 35 میلیارد ریالی در محاکم کیفری استان خبر داد.

ناصر عتباتی افزود: محاکم کیفری آذربایجان غربی به منظور استفاده از ظرفیت قانونی مجازات های جایگزین حبس در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانهای استان و اصلاح مرتکبین بزه ها و تخلفات سبک با توجه به جنبه منفی اصلاحی مجازات حبس در اینگونه جرایم، عزم جدی را در صدور آراء جایگزین حبس با اولویت خدمات عمومی رایگان داشته است، به طوری که 95 مجازات جایگزین حبس در 6 ماهه نخست سال با ارزشی بیش از 35 میلیارد ریالی در محاکم کیفری استان صادر شده است.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: این احکام را می توان در 8 گروه انجام خدمات و کمک به طرح های زیست محیطی آذربایجان غربی - تهیه اقلام مورد نیاز مدارس مناطق محروم به منظور ارائه به دانش آموزان بی بضائت - خدمات عمومی رایگان در بهزیستی و سایر مراکز خدمات رسان - تهیه اقلام ورزشی - تهیه تابلوها و علائم ترافیکی - مشارکت در اجرای طرح های جهادی و عمرانی - تهیه اقلام دارویی، تجهیزات بیمارستانی و انجام خدمات ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 95 مجازات جایگزین حبس در محاکم کیفری آذربایجان غربی

صدور 95 مجازات جایگزین حبس در محاکم کیفری آذربایجان غربی