مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-15سياسي

ایران در جایگاه چهارم تدوین استانداردهای بین المللی فناوری نانو


ایران در زمینه تدوین استانداردهای بین المللی فناوری نانو پس از ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی و ژاپن، در جایگاه چهارم جهان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نشست تخصصی تدوین استانداردهای ملی و بین المللی با حضور متخصصان، فناوران، اساتید ذینفعان و شرکت های دانش بنیان در محل ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار شد.

  طی این نشست که با حضور 30 نفر از صاحب نظران برگزار شد در ابتدا، احمدوند، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو به آخرین وضعیت فناوری نانو پرداخت و پس از آن پوی پوی، مدیر برنامه استاندارد و ایمنی فناوری نانو، آماری را از وضعیت استانداردهای ملی و بین المللی فناوری نانو ارائه کرد.

  وی همچنین از حضور فعال کشور ایران با حمایت های ستاد نانو در برنامه ها و فعالیت های بین المللی حوزه استاندارد سخن گفت و تجربه موفق ستاد نانو در یک پروژه بین المللی را تشریح کرد.

پس از آن، سیفی نحوه و فرآیند مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی و ساختار سازمان های ملی و بین المللی استاندارد را تشریح کرد و سپس دو نفر از متخصصان از شرکت های دانش بنیان فناوری نانو از تجربه موفق خود در تدوین استانداردهای بین المللی نانو ایزو سخن گفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در جایگاه چهارم تدوین استانداردهای بین المللی فناوری نانو

ایران در جایگاه چهارم تدوین استانداردهای بین المللی فناوری نانو