مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-17اقتصادي

آغاز نشست بین المللی میراث فرهنگی ناملموس با بازی چوگان در اصفهان


نشست تخصصی زیرمنطقه ای «میراث فرهنگی ناملموس، تاب آوری در برابر تغییرات اقلیمی و تأثیرات آن در آسیای غربی و مرکزی با تأکید ویژه بر نقش فعالان غیردولتی» با بازی چوگان در اصفهان کار خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت بیستمین سالگرد تصویب کنوانسیون 2003 پاسداشت از میراث فرهنگی ناملموس، با مشارکت شهرداری اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و همچنین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، نشست تخصصی زیر منطقه ای میراث فرهنگی ناملموس، تاب آوری در برابر تغییرات اقلیمی و تأثیرات آن در آسیای غربی و مرکزی با تأکید ویژه بر نقش فعالان غیردولتی را در اصفهان برگزار  می کند.

آیین افتتاحیه این همایش بین المللی امروز سه شنبه 25 مهرماه ساعت 15:30 با اجرای میراث فرهنگی ناملموس چوگان در میدان نقش جهان اصفهان کار خود را شروع کرد.

قرار است آیین رسمی افتتاح نیز ساعت 18:30 در سالن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، واقع در فلکه فیض برگزار شود.

در روز افتتاحیه، ضمن قرائت پیام عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ علی دارابی، قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ ژانت بلیک، رییس موسسه باغ پارسی میراث زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نشست بین المللی میراث فرهنگی ناملموس با بازی چوگان در اصفهان

آغاز نشست بین المللی میراث فرهنگی ناملموس با بازی چوگان در اصفهان