مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-06سياسي

رژیم غاصب اسراییل رفتنی است


امام جمعه زنجان با اشاره به مسئله فلسطین، گفت: رژیم اسراییل مردم یک کشور را آواره کرده و قتل عام می کند؛ اما دولت هایی که ارتباط با این رژیم را عادی انگاری می کنند، - ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان با اشاره به مسئله فلسطین، گفت: رژیم اسراییل مردم یک کشور را آواره کرده و قتل عام می کند؛ اما دولت هایی که ارتباط با این رژیم را عادی انگاری می کنند، سخت در اشتباه اند چون این رژیم رفتنی است و  ما می بینیم که از درون در حال از هم پاشیدن است.

آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (14 مهرماه) در خطبه های نمازجمعه این هفته زنجان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت، اظهار کرد: هر جا که جنگی در جهان رخ دهد، آمریکا در آن خیل بوده و دست دارد.

وی تصریح کرد: همین اختلاف شیعه و سنی کار آمریکا است، در حالی که آمریکا دلش به حال کسی نمی سوزد؛ فقط به دنبال این است که مانع رشد شیعه و سنی شود.

امام جمعه زنجان در ادامه گفت: پیامبر خیرخواه و دوستدار مومنان بود و نسبت به آنها رافت و مهربانی داشت.

وی افزود: اما نکته مهمتر این است که پیامبر اکرم (ص) الگوی نمونه بودند؛ پس برای سعادت در زندگی باید مسیرمان را با رسول خدا تنظیم کنیم.

آیت الله خاتمی ادامه داد: همه ما به پیامبر اکرم (ص) ارادت داریم؛ اما زمانی این موضوع واقعی خواهد بود که ایت ارادت را عملیاتی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم غاصب اسراییل رفتنی است

رژیم غاصب اسراییل رفتنی است