مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:012023-10-07ورزشي

فارس میزبان رییس جمهور؛ لارستان خواستار مهمان نوازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، بنا به اطلاع رسانی رسمی از سوی استانداری فارس قرار است در ادامه سفرهای استانی هیئت دولت، از روز چهارشنبه 19 مهرماه در هفته پیش رو استان فارس میزبان آیت الله سید ابراهیم رییسی باشد.

به دنبال این اتفاق مهم و مبارک، از چندی پیش زمزمه سفر رییس جمهور به لارستان به منظور دیدار حضوری با مردم و افتتاح چند طرح بزرگ و زیرساختی خیرساز در راستای تجلیل از مشارکت مردم با دولت، نُقل فضای مجازی در این خطه شده است.

اما اکنون با نزدیک شدن به آن ایام، شایعاتی مبنی بر تغییر برنامه ریاست جمهوری به استان فارس به گوش می رسد که مهمترین بخش این تغییرات، امکان لغو سفر آیت الله رییسی به لار است و این اخبار بارقه امید از دل مردم برای دیدار رودررو با بالاترین مقام اجرایی کشور و بیان دغدغه ها و مطالبات را به سوی ناامیدی سوق داده است.

  از گذشته دور مردم خطه لارستان به مهمان نوازی مشهور بوده و هستند اما آنچه بیش از پیش درخصوص ویژگی های اخلاقی و رفتاری این مردمان به گوش رسیده، نیک اندیشی آنان است؛ چراکه مردم لارستان در تمام ادوار پس از انقلاب اسلامی با مشارکت مالی خود در عرصه های گوناگون علمی، بهداشتی، درمانی، ورزشی، عمرانی و زیرساختی و غیره یاری گر دولتمردان و نظام مقدس اسلامی بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس میزبان رییس جمهور؛ لارستان خواستار مهمان نوازی

فارس میزبان رییس جمهور؛ لارستان خواستار مهمان نوازی