مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:502023-09-28پزشكي

شیراز نیاز به بیمارستان های هوشمند دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر ضرورت حرکت به سوی هوشمندسازی بیمارستان های جدید و همچنین راه اندازی 3 هزار تخت جدید بیمارستانی تأکید کرد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر ضرورت حرکت به سوی هوشمندسازی بیمارستان های جدید و همچنین راه اندازی 3 هزار تخت جدید بیمارستانی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سیدوحید حسینی امروز، 6 مهرماه در نشست هم اندیشی با اعضای هیئت مدیره خیریه بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز با اشاره به ساخت بیمارستان های مدرن و پیشرفته در کشورهای مختلف دنیا گفت: باید به سمتی گام برداریم که بیمارستان های استان فارس و شهر شیراز، هوشمندسازی شود و خدمات سلامت با بالاترین و به روزترین کیفیت به مراجعان و بیماران ارائه شود و در همین راستا، روند ایجاد بیمارستان های بزرگ هوشمند در شیراز و استان فارس آغاز شده است.

وی بر لزوم راه اندازی 3 هزار تخت بیمارستانی جدید در شیراز برای ارائه خدمات بیشتر به بیماران و مراجعان به بیمارستان ها و مراکز درمانی، تأکید و در ادامه توجه به سه حوزه آموزش، پژوهش و اخلاق را از ملاک های اصلی و مهم بیمارستان های مدرن برشمرد و افزود: در همین راستا تلاش شده است تا 3 بیمارستان جدید در شیراز راه اندازی شود که کارهای اجرایی ساخت دو بیمارستان آغاز شده و روند اجرایی ساخت بیمارستان سوم نیز در آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز نیاز به بیمارستان های هوشمند دارد

شیراز نیاز به بیمارستان های هوشمند دارد