مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-03اقتصادي

اجرای 3 کیلومتر شبکه فاضلاب در سودجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از اجرای سه کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر سودجان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای افزایش سطح بهداشت محیط و حفاظت از منابع آب موجود انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد کریمی با اشاره به اجرای سه کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر سودجان، گفت: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در راستای افزایش سطح بهداشت محیط و حفاظت از منابع آب موجود نسبت به اجرای جمع آوری فاضلاب اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از انجام مطالعات طرح مذکور، هماهنگی های لازم و اخذ مجوز حفاری از مراجع ذی صلاح این پروژه شروع شد.

وی در تشریح مشخصات پروژه جمع آوری شبکه فاضلاب شهر سودجان، افزود: بعد از انجام مقدمات، برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شروع شد.

کریمی جنس لوله های به کار رفته را پلی اتیلن کاروگیت در سایزهای 200 و 250 میلی متر با تعبیه منهول در فواصل معین جانمایی شده اعلام و عنوان کرد: اعتبار اجرای طرح شبکه جمع آوری فاضلاب سودجان بیش از 37 میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: تا کنون اجرای شبکه فاضلاب در خیابان های زاینده رود، فردوسی، ولیعصر، مولوی و چند کوچه دیگر در شهر سودجان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3 کیلومتر شبکه فاضلاب در سودجان

اجرای 3 کیلومتر شبکه فاضلاب در سودجان