مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-05سياسي

«ششمین همایش کانون های دانشجویی همیاران سلامت» در حال برگزاری است


امسال «ششمین همایش کشوری کانون های دانشجویی همیاران سلامت» به میزبانی دانشگاه اصفهان به مدت سه روز از تاریخ 12 تا 14 مهرماه با هدف ارتقاء سطح سلامت و سبک زندگی دانشجویان سراسر کشور در حال برگزاری است.

- ششمین همایش کانون های دانشجویی همیاران سلامت در حال برگزاری است ایسنا/اصفهان امسال ششمین همایش کشوری کانون های دانشجویی همیاران سلامت به میزبانی دانشگاه اصفهان به مدت سه روز از تاریخ 12 تا 14 مهرماه با هدف ارتقاء سطح سلامت و سبک زندگی دانشجویان سراسر کشور در حال برگزاری است.

امسال دانشگاه اصفهان میزبان ششمین همایش کشوری کانون های دانشجویی همیاران سلامت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور است.

در این رابطه، فاطمه سمیعی، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان و رییس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه اصفهان، ضمن اعلام این خبر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پیش از این، در سال 1398 نیز چهارمین همایش همیاران سلامت در دانشگاه اصفهان برگزار شده بود و هدف از برگزاری این همایش، دانش افزایی و غنی سازی آموخته های دانشجویانی است که قصد دارند به همنوعان خود کمک کنند.

وی ادامه داد: سالانه دانشجویانی به این همایش دعوت می شوند که عضو کانون های همیاران سلامت روان و جسم دانشگاه های کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ششمین همایش کانون های دانشجویی همیاران سلامت» در حال برگزاری است

«ششمین همایش کانون های دانشجویی همیاران سلامت» در حال برگزاری است