مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-11اقتصادي

42 میلیارد تومان اراضی برای احداث پارکینگ در شهرکرد تملک شد


شهردار شهرکرد با اشاره به تملک اراضی برای احداث چهار پارکینگ عمومی در سطح این شهر، گفت: 60 درصد اراضی تملک و 42 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسین واحدیان با اشاره به تملک اراضی برای احداث چهار پارکینگ عمومی در سطح شهرکرد، گفت: 60 درصد اراضی تملک و 42 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

  شهردار شهرکرد ادامه داد: اقدامات عمرانی در ورودی شهر، بوستان حاج قاسم سلیمانی، بلوار امام رضا(ع)، بلوار فارابی، طالقانی، جاده نمایشگاه و .

فعال است و در راستای اجرای پروژه ها تعامل با دستگاه ها دو سویه است.

  وی افزود: برای تجهیزات و ادوات در شرایط بحرانی دغدغه های داشته ایم که امسال 9 ناوگان به حوزه عمرانی و خدماتی شهری شهرکرد افزوده شد.

  واحدیان یکی دیگر از دغدغه های مدیریت شهری را حوزه ترافیک عنوان و اضافه کرد:  اصلاح هندسی 31 نقطه حادثه خیر درون شهری با 10 میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار دارد که حدود 65 درصد این اعتبار تا کنون هزینه شده است.

  وی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش گره های ترافیکی تعریض معابر از جمله بلوار انقلاب، بلوار رهبر، خیابان بزرگمهر در حال انجام است و به انتهای بلوار فارابی یک لاین اضافه شده و 2 معبر جدید هم در دست احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 میلیارد تومان اراضی برای احداث پارکینگ در شهرکرد تملک شد

42 میلیارد تومان اراضی برای احداث پارکینگ در شهرکرد تملک شد