مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:302023-09-27سياسي

قاریان برجسته هرمز هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند


فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) هرمز گفت: به مناسبت فرا رسیدن نهم ربیع الاول و به امامت رسیدن امام زمان (عج) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، محفل انس با قرآن با حضور قاریان بسیجی در جزیره هرمز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هرمز، حجت الله سالاری فرمانده سپاه جزیره هرمز امروز اظهار داشت: در راستای گرامی داشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور قاریان برجسته  و بسیجی جزیره هرمز محفل انس با قرآن در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) این جزیره گزار شد.

وی بیان داشت: راز و نیاز عارفانه و مناجات های خالصانه و زیبا و دعاهای عاشقانه در کنار نماز و قرآن توانست روحیه انقلاب و شهادت طلبی را به وجود آورد و پیروزی از آن ملت عزیز ایران شود.

فرمانده سپاه هرمز همچنین افزود: الگوهای شایسته ما شهدای ایران اسلامی، دلاور مردانی که در ایمان، خلوص، ولایت مداری، نوع دوستی و شجاعت زبانزد بوده و در تاریخ به عنوان الگوهای درخشان خواهند درخشید.

حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه هرمز نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: گسترش محافل و انس با قرآن و تبلیغ و ترویج جلسات قرآنی موجب عطرآگین شدن فضای جامعه و توسعه جامعه قرآنی در جامعه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاریان برجسته هرمز هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند

قاریان برجسته هرمز هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند