مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-10اقتصادي

توقیف بنز 150 میلیاردی توسط پلیس


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف خودرو سواری بنز اس 550 گذر موقت فاقد مدارک به ارزش 150 میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

- حسین بدری،  رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در پی کسب خبر، مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سواری بنز گذر موقت مظنون به قاچاق از محورهای مواصلاتی استان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

 رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در عوارضی اتوبان زنجان-تبریز خودروی بنز اشاره شده را پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

بدری افزود: در ادامه در بررسی صورت گرفته از خودرو سواری بنز اس 550 گذر موقت فاقد مدارک، که در ادامه خودرو موصوف به مقر انتظامی دلالت و در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و خودروی بنز مکشوفه نیز تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی خودرو مکشوفه را 150 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بنز 150 میلیاردی توسط پلیس

توقیف بنز 150 میلیاردی توسط پلیس