مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-29سياسي

ما مسلمانان وظیفه داریم حضرت محمد(ص) و رسالتش را به دنیا بشناسانیم


نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) خلق شد تا چراغ هدایت بشریت باشد، گفت: ما مسلمانان در سراسر عالم وظیفه داریم، - ما مسلمانان وظیفه داریم حضرت محمد(ص) و رسالتش را به دنیا بشناسانیم ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) خلق شد تا چراغ هدایت بشریت باشد، گفت: ما مسلمانان در سراسر عالم وظیفه داریم، حضرت محمد(ص) و رسالتش را به دنیا بشناسانیم.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان با اشاره به هفته وحدت اظهار کرد: اگر وجود نازنین پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) نبود، خداوند عالم هستی را خلق نمی کرد.

وی، وجود اولیای الهی به ویژه حضرت محمد (ص) را به میوه های عالم هستی تشبیه کرد و افزود: همانطور که باغبان به دلیل میوه های باغ شبانه روز عمر خود را در باغ صرف کرده و در کنار آبیاری درختان میوه سایر علف ها و موجودات سیراب می شوند، پروردگار عالم نیز به خاطر وجود پاک پیامبران و بندگان نیک خود عالم هستی را بنا کرد.

خطیب جمعه گرگان با انتقاد از کوتاهی تمامی مسلمانان در شناساندن شخصیت بزرگ پیامبر خاتم(ص) به دنیا تصریح کرد: دنیای امروز به مراتب بیشتر از مردم زمان پیامبر نیازمند تعالیم ارزشمند حضرت محمد(ص)هستند و اگر فضایل اخلاقی ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما مسلمانان وظیفه داریم حضرت محمد(ص) و رسالتش را به دنیا بشناسانیم

ما مسلمانان وظیفه داریم حضرت محمد(ص) و رسالتش را به دنیا بشناسانیم