مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-13سياسي

ایفای نقش بین المللی جمعیت هلال احمر در بحران انسانی غزه ضرورت دارد


نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات رژیم جعلی و کودک کش اسراییل در غزه گفت: ایفای نقش بین المللی و جهانی توسط جمعیت هلال احمر در این خصوص ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میانه، نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی و رییس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور که به منظور سخنرانی در اجلاسیه 1200 شهید شهرستان میانه و کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی در میانه حضور دارد امروز در جمع مدیران استانی و شهرستان میانه خطاب به مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی  اظهار کرد: در راهپیمایی اربعین و مرز تمرچین و همچنین زیارت ایام شهادت ثامن الحجج، امدادگران اهل تسنن در خدمت رسانی به زائران حضور داشتند که نشانگر نقش وحدت بخش جمعیت هلال احمر در حوزه اجتماعی است.

وی همچنین با اشاره به جنایات رژیم جعلی و کودک کش اسراییل در غزه گفت: ایفای نقش بین المللی و جهانی توسط جمعیت هلال احمر در این خصوص ضرورت دارد.

مهدی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه جمعیت هلال احمر همیشه در بحران ها و مشکلات در وسط میدان حضور دارد گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در امداد رسانی به زلزله ترکیه و سوریه، لیبی و افغانستان نقش ارزنده ای داشت که موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایفای نقش بین المللی جمعیت هلال احمر در بحران انسانی غزه ضرورت دارد

ایفای نقش بین المللی جمعیت هلال احمر در بحران انسانی غزه ضرورت دارد