مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-04سياسي

جزییات پروژه های سلامت قابل افتتاح فسا در آستانه سفر ریاست جمهوری


در سفر قریب الوقوف ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فارس، چندین پروژه در حوزه سلامت در شهرستان فسا به بهره برداری خواهند رسید.

- ایسنا/فارس در سفر قریب الوقوف ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فارس، چندین پروژه در حوزه سلامت در شهرستان فسا به بهره برداری خواهند رسید.

مهدی رضاییان، رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا در گفت وگو خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه عملیات عمرانی ساختمان پروژه بیمارستان آموزشی - درمانی امام حسین (ع) از سال 1389 و در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع با زیربنای 16 هزار مترمربع آغاز شد، گفت: در سفر استانی مهرماه سال 1400 آیت الله رییسی، تکمیل و تجهیز بیمارستان 184 تختخوابی امام حسین (ع) فسا به عنوان یکی از مصوبات سفرایشان لحاظ شد.

وی افزود: این بیمارستان با زیربنای 15200 مترمربع ساختمان اصلی و 700 مترمربع ساختمان جنبی توسط وزارت مسکن و شهرسازی آغاز و در انتها توسط شرکت مادرتخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی، درمانی و تجهیزات پزشکی کشور، مهندسین مشاور پایاب طرح و پیمانکاران شرکت ساختمانی ابنیه بتنی و شرکت ساختمانی ساید بتن پروژه احداث شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا در ادامه بیان کرد: مراحل ارسال تجهیزات درمانی این بیمارستان از سوی وزارت بهداشت و تخصیص اعتبار لازم جهت تجهیز این پروژه به صورت جدی پیگیری شد همچنین این بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پروژه های سلامت قابل افتتاح فسا در آستانه سفر ریاست جمهوری

جزییات پروژه های سلامت قابل افتتاح فسا در آستانه سفر ریاست جمهوری