مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 18:252023-10-07پزشكي

برگزاری کارگاه آموزشی «راه های افزایش اعتماس به نفس در کودکان» در شیراز


کارگاه آموزشی «راه های افزایش اعتماس به نفس در کودکان» به همت گروه علوم رفتاری و مرکز مشاوره روان شناسی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار می شود.

- برگزاری کارگاه آموزشی راه های افزایش اعتماس به نفس در کودکان در شیراز ایسنا/فارس کارگاه آموزشی راه های افزایش اعتماس به نفس در کودکان به همت گروه علوم رفتاری و مرکز مشاوره روان شناسی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگاه آموزشی راه های افزایش اعتماس به نفس در کودکان به همت گروه علوم رفتاری و مرکز مشاوره روانشناسی معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی استان فارس با تدریس زهرا شاه نعمتی، مشاور خانواده و روانشناسی برگزار می شود.

این کارگاه با محوریت محافظت کودک از رفتارهای پرخطر در دوره نوجوانی مانند مصرف مواد مخدر، حفظ تعادل کودک در بحران های خانوادگی یا شخصی آینده، افزایش آگاهی والدین برای تقویت اعتماد به نفس کودکان به منظور شناسایی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف خود به گونه واقع بینانه برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری این کارگاه روز یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15 و مکان آن سالن کارگاه های مرکز مشاوره روانشناسی جهاددانشگاهی به نشانی بلوار زند ابتدای خیابان شهید فقیهی جنب بانک صادرات، ساختمان پارک علوم و فناوری های نرم صنایع فرهنگی فارس اعلام شده است که علاقه مندان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه آموزشی «راه های افزایش اعتماس به نفس در کودکان» در شیراز

برگزاری کارگاه آموزشی «راه های افزایش اعتماس به نفس در کودکان» در شیراز