مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-10فرهنگي

جشنواره مطبوعات قم در ارتقای کیفی تولیدات رسانه ای مؤثر است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: جشنواره مطبوعات می تواند به امر تعالی بخشی و ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات رسانه ای کمک کند و گامی در راستای نشاط و پویایی رسانه ها و فعالان رسانه ای استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امیرعلی عموزاده در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان قم، اظهار داشت: یکی از رویکردهای برگزاری چنین جشنواره هایی، ایجاد بستر رقابت سالم و موثر بین اهالی رسانه در قالب های مختلف خبری و همچنین کمک به شناسایی نقاط قوت و ضعف مطبوعات استان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان داشت: جشنواره مطبوعات می تواند به امر تعالی بخشی و ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات رسانه ای کمک کند و گامی در راستای پویایی و نشاط مطبوعاتی در رسانه ها و فعالان رسانه ای باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم با بیان اینکه مطالبه گری و پیگیری مشکلات و مسائل شهروندان از رسالت های جامعه رسانه ای است، افزود: رسانه ها در راستای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انعکاس اقدامات صورت گرفته نیز نقش آفرین هستند و این امر در جهت امید آفرینی به جامعه اهمیت دارد.

عموزاده بیان داشت: رسانه های استان قم با توجه به ظرفیت های عظیمی که بواسطه وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مطبوعات قم در ارتقای کیفی تولیدات رسانه ای مؤثر است

جشنواره مطبوعات قم در ارتقای کیفی تولیدات رسانه ای مؤثر است