مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 10:452023-09-29سياسي

قاضی زاده هاشمی: هر نقطه از کشور مان از یک شهید والامقام عزت گرفته است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آران و بیدگل، امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای سفیدشهر با بیان اینکه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی فضیلت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، - رییس بنیاد شهید با بیان اینکه شهدا در زمان صنعت شهرت و بازار سلبریتی ها عزت پیدا کردند، گفت: هر نقطه از کشور مان از یک شهید والامقام عزت گرفته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آران و بیدگل، امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای سفیدشهر با بیان اینکه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی فضیلت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: باید تلاش کنیم شبیه شهدا زندگی کنیم چراکه یاد شهدا شهیدپروری ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه هر نقطه از کشور ما از یک شهید والامقام عزت گرفته است، افزود: شهدا شایسته پاسداشت هستند و از این رو عموم مردم بعد از سال های متمادی همچنان به یاد شهدا هستند و برگزاری یادواره شهدا گواه بر این مطلب است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه همیشه شهدا را قهرمانان خود بدانیم، ابراز داشت: شهدا در حالی عزت پیدا کردند که در دنیای امروز صنعت شهرت و بازار سلبریتی وجود دارد و همین موضوع نشان می دهد که عزت در دست خداوند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: هر نقطه از کشور مان از یک شهید والامقام عزت گرفته است

قاضی زاده هاشمی: هر نقطه از کشور مان از یک شهید والامقام عزت گرفته است