مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-10بين الملل

کرملین ادعای دخالت در تحولات فلسطین اشغالی را رد کرد


سخنگوی کاخ کرملین با رد ادعاهای رییس جمهور اوکراین مبنی بر دست داشتن روسیه در درگیری های اخیر در فلسطین اشغالی، گفت که مسکو به ایفای نقش سازنده برای یافتن راهکار ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (سه شنبه) هرگونه دخالت مسکو در عمیات طوفان الاقصی جنبش مقاومت حماس را تکذیب کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین، با بی اساس توصیف کردن اظهارات ولودیمر زلنسکی رییس جمهور اوکراین درباره دست داشتن روسیه در تحولات اخیر در فلسطین اشغالی، گفت: کرملین این اظهارات را منفی ارزیابی می کند .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی درباره سفر محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به روسیه توضیح داد که این سفر از قبل برنامه ریزی شده ولی هنوز تاریخ مشخصی برای آن تعیین نشده است.

سخنگوی کرملین درباره صهیونیست های به اسارت گرفته شده در عملیات طوفان الاقصی نیز اظهار داشت که روسیه برای اطلاع از وجود شهروندان روسی در میان بازداشت شده ها با مقامات فلسطین در تماس است.

طبق این گزارش، پسکوف همچنین تصریح کرد که روسیه به ایفای نقش سازنده جهت یافتن راهکاری برای مناقشه فلسطین و رژیم موقت صهیونیستی ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین ادعای دخالت در تحولات فلسطین اشغالی را رد کرد

کرملین ادعای دخالت در تحولات فلسطین اشغالی را رد کرد