مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-02بين الملل

شبکه های ماهواره ای معاند چگونه قربانگاه زنان مجری شدند؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، افشای مکالمه صوتی «رعنا رحیم پور» مجری وقت «بی بی سی فارسی» با مادرش در جریان ناآرامی های پاییز سال گذشته و افشاگری او در مورد پشت پرده ضدایرانی و تجزیه طلبانه رسانه های بیگانه در نهایت به جدایی او از بی بی سی، - اخراج مجری های معروف شبکه های فارسی زبان بیگانه که می شود آن ها را کارگزاران ویترینی این رسانه ها نامید، پشت پرده هایی قابل تأمل را به تصویر می کشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، افشای مکالمه صوتی رعنا رحیم پور مجری وقت بی بی سی فارسی با مادرش در جریان ناآرامی های پاییز سال گذشته و افشاگری او در مورد پشت پرده ضدایرانی و تجزیه طلبانه رسانه های بیگانه در نهایت به جدایی او از بی بی سی، به عبارتی اخراج اش از این شبکه در فروردین امسال انجامید آن هم بعد از حدود 15 سال همکاری.

رحیم پور در این مکالمه از دستور کار حمایت از تجزیه طلبی و عادی سازی آن در ایران از سوی رؤسای شبکه ایران اینترنشنال پرده برداشته بود.

رحیم پور در این مکالمه گفته بود که به اینترنشنالی ها دستور داده شده به طور ویژه در غائله مناطق مرزی، فقط با لیدر های احزاب تجزیه طلب مانند کومله گفتگو بگیرند و به آن ها تریبون بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های ماهواره ای معاند چگونه قربانگاه زنان مجری شدند؟

شبکه های ماهواره ای معاند چگونه قربانگاه زنان مجری شدند؟