مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 18:402023-10-16حوادث

درآمد پلیس از توقیف هر خودرو چقدر است؟


وقتی پلیس آژیرکشان با بلندگو، دستور توقف را به الهه، راننده خودرو برلیانس داد، آدم های اطراف همه جمع شده بودند تا این مجرم خطرناک را ببینند: - فروردین امسال بود که پلیس اعلام کرد خودرو هایی که قانون حجاب را رعایت نکرده باشند، به مدت 15 روز به طور سیستمی توقیف می شوند و چنانچه در این مدت کشف حجابی در خودرو ثبت نشود، خودرو بعد از مدت 15 روز رفع توقیف می شود.

احمدرضا رادان، فرمانده فراجا همان موقع اعلام کرد که پلیس با استفاده از ابزار های هوشمند با هرگونه کشف حجاب برخورد خواهد کرد؛ طرحی که به گفته رادان، پلیس در اجرای آن از فن آوری و تجهیزات پیشرفته برای شناسایی افراد استفاده می کند.

آنطور که مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرده در صورتی که گزارش کشف حجاب در خودرو به پلیس مخابره شود برای بار اول پیامکی با سرشماره POLICE به شماره موبایل صاحب خودرو ارسال می شود.

  در انتهای این پیامک هم لینکی قرارداده شده که افراد در صورت اعتراض می توانند روی آن کلیک کرده و اعتراض خود را ثبت کنند؛ اعتراضی که پیش از آن، فرمانده فراجا اعلام کرده بود که برای بار اول مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

نکته، اما اینجاست که به گفته اغلب افرادی که برای پیگیری روند ترخیص خودرویشان به پلیس امنیت عمومی مراجعه می کنند می گویند که برایشان پیامکی نیامده تا بخواهند اعترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد پلیس از توقیف هر خودرو چقدر است؟

درآمد پلیس از توقیف هر خودرو چقدر است؟