مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-03پزشكي

برای در امان ماندن از این بیماری روز ورزش کنید


محققان می گویند طبق تحقیقات جدید برای درمان افسردگی اولین کاری که باید انجام دهید ورزش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، به گفته محققان دانشگاه UniSA استرالیای جنوبی، ورزش باید به عنوان درمان اولیه افسردگی و سایر شرایط سلامت روان در نظر گرفته شود.

جامع ترین تحقیقات در مورد سلامت روان نشان می دهند که علائم خفیف تا متوسط افسردگی، اضطراب و ناراحتی روانی ممکن است با افزایش فعالیت بدنی درمان شوند و طبق تحقیقات آن ها، ورزش از نظر درمانی 1.

5 برابر بیشتر از توصیه های پزشکی و دارو موثر است.

این مطالعه نشان داده است که گنجاندن ورزش در برنامه روزانه برای یک دوره 12 هفته ای یا کمتر به طور قابل توجهی علائم اختلالات سلامت روان را کاهش می دهد.

اختلالات سلامت روان یکی از دلایل اصلی مشکلات سلامتی در سراسر جهان است و به طور کلی بر سطح سلامت شخصی و جامعه تأثیر می گذارد، به گونه ای که مطالعات اخیر نشان داده اند از هر 5 نفر 1 نفر در میانسالی از سطح بالایی از ناراحتی روانی رنج می برد.

مطالعات قبلی نشان داده اند که بیماران مبتلا به افسردگی، اضطراب یا سایر اختلالات روانی ممکن است از ورزش به همان اندازه روان درمانی یا دارودرمانی بهره مند شوند؛ البته علی رغم وجود دلایلی که اثرگذاری ورزش برای سلامت روان را ثابت می کند، اما هنوز به طور گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای در امان ماندن از این بیماری روز ورزش کنید

برای در امان ماندن از این بیماری روز ورزش کنید