مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-09اقتصادي

تخصیص زمین رایگان برای تولد فرزند سوم در منطقه آزاد ارس


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: این سازمان نسبت به تخصیص زمین رایگان برای تولد فرزند سوم در بهترین نقطه منطقه اقدام کرده و تا به امروز 55 خانواده حائز شرایط نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند و از اداره راه و شهرسازی انتظار می رود در راستای اجرای تفاهمنامه .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: این سازمان نسبت به تخصیص زمین رایگان برای تولد فرزند سوم در بهترین نقطه منطقه اقدام کرده و تا به امروز 55 خانواده حائز شرایط نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند و از اداره راه و شهرسازی انتظار می رود در راستای اجرای تفاهمنامه فی مابین قرارداد واگذاری را سریعا منعقد کند.

مجید کیانی در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت منطقه، اظهار کرد: سازمان به جد دنبال اجرای قانون جوانی جمعیت است و در این راستا به کارکنان در صورت ازدواج، 200 میلیون ریال هدیه به انضمام دو میلیارد ریال تسهیلات و در صورت تولد فرزند سوم 100 میلیون ریال هدیه به انضمام 900 میلیون ریال تسهیلات بانکی قرض الحسنه اعطا می شود.

وی ادامه داد: تمامی مسئولین مکلف به اجرای قانون جوانی است، علاوه بر رعایت مرخصی 9 ماهه زایمان و چهار تا پنج ماه دورکاری برای بانوان شاغل در سازمان منطقه آزاد ارس، طبق قانون باید به ازای تولد هر فرزند سوم و بعد یک سال به سنوات خدمتی مشمولین توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص زمین رایگان برای تولد فرزند سوم در منطقه آزاد ارس

تخصیص زمین رایگان برای تولد فرزند سوم در منطقه آزاد ارس