مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-02سياسي

واگذاری 408 قطعه زمین به 500 خانواده البرزی دارای سه فرزند و بالاتر


مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده و دبیر قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از اعطای 408 قطعه زمین به خانواده های دارای سه فرزند و بالاتر با حضور معاون هماهنگی عمرانی استانداری البرز خبر داد.

- ایسنا/البرز مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده و دبیر قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از اعطای 408 قطعه زمین به خانواده های دارای سه فرزند و بالاتر با حضور معاون هماهنگی عمرانی استانداری البرز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه آقایی گفت: شنبه 8 مهرماه 1402 تحت عنوان پویش پیامبر رحمت (ص) و همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته وحدت و ولادت حضرت محمد (ص)، 408 قطعه زمین در شهرهای اشتهارد و نظرآباد به 500 خانواده دارای سه فرزند و بالاتر که مشمول قانون جوانی جمعیت هستند به قید قرعه واگذار شد.

در این رویداد که با حضور مسئولان استانی در سالن شهدای نژاد فلاح کرج به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد، 408 قطعه زمین در شهرهای اشتهارد و نظرآباد، به خانواده هایی که فرزند سوم یا چهارم آنها متولد 24 مهرماه 1400 به بعد هستند (طبق تاریخ ابلاغ قانون جوانی جمعیت) واگذار شد.

گفتنی است در شهر اشتهارد به هر خانواده یک قطعه زمین و در شهر نظرآباد به هر دو خانواده یک قطعه زمین واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 408 قطعه زمین به 500 خانواده البرزی دارای سه فرزند و بالاتر

واگذاری 408 قطعه زمین به 500 خانواده البرزی دارای سه فرزند و بالاتر