مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-08اجتماعي

کودکان اسدآبادی برای چهره ماندگار خوشنویسی نهال کاشتند


مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد از غرس نهال به نام استاد علی سجادی، استاد خوشنویسی و چهره ماندگار این شهرستان توسط کودکان اسدآبادی در هفته ملی کودک خبر داد.

- ایسنا/همدان مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد از غرس نهال به نام استاد علی سجادی، استاد خوشنویسی و چهره ماندگار این شهرستان توسط کودکان اسدآبادی در هفته ملی کودک خبر داد.

مژگان هادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سیدعلی سجادی، استاد خوشنویس و چهره ماندگار هنر کتابت قرآن کریم، شاهنامه فردوسی و حافظ شیرازی بوده که در هفته ملی کودک کودکان اسدآبادی با همکاری اداره محیط زیست و کانون پرورش فکری به نام این استاد بزرگ و نیز نهال دوستی و ایثار به یاد شهدای شهرستان در محوطه کانون و مدارس غرس کردند.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال برگزاری نکوداشت توسط کودکان اسدآبادی برای این استاد و چهره ماندگار شهرستان جزو برنامه های کانون پرورش فکری شهرستان بود، تصریح کرد: متأسفانه به علت کسالت حال این استاد بزرگ این برنامه موکول به فرصت دیگری شد و به طور قطع تا پایان سال جاری در یکی از مناسبت های مناسب این برنامه نکوداشت را برگزار خواهیم کرد.

هادی در ادامه از پیش بینی بیش از 15 برنامه شاخص به مناسبت هفته ملی کودک در این شهرستان خبر داد و افزود: برپای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان اسدآبادی برای چهره ماندگار خوشنویسی نهال کاشتند

کودکان اسدآبادی برای چهره ماندگار خوشنویسی نهال کاشتند