مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:502023-09-30فرهنگي

کتاب بازی با پویش کتابخوانی «کتاب های چریکی»


پویش کتابخوانی «کتاب های چریکی» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس ویژه گروه سنی نوجوان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس نوجوان، حوزه هنری کودک و نوجوان در تازه ترین رویدادهای خود با محوریت کتاب، پویش کتابخوانی کتاب های چریکی را همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس برگزار می کند.

پویش کتابخوانی کتاب های چریکی با بیش از 500 میلیون ریال جایزه غیرنقدی شامل اعتبار خرید کتاب و 35 میلیون ریال جایزه نقدی در بخش ویژه، با محوریت سه کتاب کودکستان آقا مرسل ، قاطر غنیمتی و گردان بلدرچین ها برگزار می شود.

کتاب های مورد نظر این پویش را کتاب های قاطر غنیمتی و گردان بلدرچین ها نوشته اکبر صحرایی که از انتشارات مهرک منتشر شده است و کتاب کودکستان آقا مرسل به قلم داوود امیریان از انتشارات کتابستان معرفت تشکیل می دهند و مخاطبان جهت شرکت در پویش حداقل نیازمند خواندن یک کتاب از این مجموعه هستند.

شیوه بازی هر یک از کتاب های این پویش به این صورت است که نوجوانان پس از راستی آزمایی، در پایان هر پویش به لیست جایزه های قطعی خواهند رسید اما می توانند وارد بخش ارسال آثار شده و با استفاده از مهارت های خودشان، نویسنده، گوینده و یا منتقد ادبی باشند و با ارسال حداقل یک اثر در بخش ویژه پویش حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب بازی با پویش کتابخوانی «کتاب های چریکی»

کتاب بازی با پویش کتابخوانی «کتاب های چریکی»