مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-10سياسي

رییسی: اراده پولادین جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد


رییس جمهور در مراسم افتتاح 4 ایستگاه جدید در خطوط 6 و 7 متروی تهران، گفت: ایستادگی و مقاومت فلسطین در عملیات غرورآفرین اخیر مثال زدنی است و اراده پولادین جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز (سه شنبه، 18 مهرماه) در مراسم افتتاح 4 ایستگاه جدید در خطوط 6 و 7 متروی تهران، گفت: رشادت شجاعت ایستادگی مقاومت و ابتکار عمل خلاقیت مجاهدین فلسطینی را هم باید تبریک عرض کنم.

حقیقتاً ایستادگی و مقاومت فلسطین در این عملیات غرورآفرین مثال زدنی است.

وی افزود: کاری که بسیاری انتظار آن را ظرف سال های اشغال فلسطین می کشیدند که این اراده پولادین جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد و نشان داد که ظلم و ستم به یک ملت آواره کردن زنان و کودکان، تصرف اراضی کشاورزی و سرزمین آن ها و ظلم به این ملت شاید بتواند مدتی ادامه پیدا کند اما مردمی که مظلوم واقع شده اند را به ستوه می آورد و حاضر نیستند که ادامه این ظلم را تحمل کنند.

رییس جمهور تاکید کرد: امیدوارم خداوند متعال به همه مجاهدان راه خدا توفیق دهد و آنها را به رسیدن حق واقعی خود که آزادسازی سرزمینشان است، مدد برساند و همه شاهد باشیم که فتح و نصرت نهایی نصیب فلسطینی ها و مظلومان فلسطینی ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اراده پولادین جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد

رییسی: اراده پولادین جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد