مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:352023-09-27دانش

کمک خیرین در علم کشور مهمتر از حوزه های دیگر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در ابتدای این نشست با اشاره به آیه «إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَ الْإِحْسانِ» اظهار داشت: - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کمک خیرین در علم کشور خیلی مهمتر از حوزه های دیگر است البته آن ها هم مهم هستند اما کمک به علم کلیدی تر است چراکه اگر علم مورد توجه قرار گیرد خیلی از مسائل حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در ابتدای این نشست با اشاره به آیه إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَ الْإِحْسانِ اظهار داشت: در این آیه شریفه إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُ بِالْعَدْلِ مخاطبش حاکمیت است حکومت باید به عدل عمل کند و الْإِحْسانِ مخاطبش خیرین است.

وی اضافه کرد: اینگونه مشخص می شود که خداوند می خواهد نکته ای بگوید، چر اکه بر مبنای این آیه عدل تنها برای حکومت داری کافی نیست، چون عدل به معنای تساوی نیست باید حق را به حق دار رساند، این معنا اگر به دلایل طبیعی و تکوینی تحقق پیدا نکند و افرادی احتیاجاتی داشته باشند مردم و خیرین باید به این افراد کمک کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید با نقش خیرین در آموزش گفت: کمک خیرین در علم کشور خیلی مهمتر از حوزه های دیگر است -البته آن ها هم مهم هستند-، اما کمک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک خیرین در علم کشور مهمتر از حوزه های دیگر است

کمک خیرین در علم کشور مهمتر از حوزه های دیگر است