مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-17اقتصادي

افتتاح خوابگاه متاهلی در همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به افتتاح خوابگاه متاهلی در آینده نزدیک از بهره برداری بزرگ ترین بلوک خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدمهدی مجذوبی ظهر امروز در آیین افتتاح  خوابگاه ریحانه 2 اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان 7 هزار و 200 دانشجو دارد که 3 هزار و 200 دانشجوی آن غیر بومی بوده و متقاضی خوابگاه هستند.

وی با بیان اینکه در این زمینه پوشش صد درصدی در بخش دولتی و خصوصی داریم که با افتتاح این پروژه سهم بخش خصوصی کاهش می یابد گفت: ساخت این خوابگاه از سال 95 تاکنون ادامه داشت که البته طی چهار ماه اخیر کار شتاب بیشتری پیدا کرد .

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: خوابگاه ریحانه دارای 59 سوییت بوده که هر سوییت ظرفیت هشت تا 12 نفر را دارد و ظرفیت اسکان بالای 600 دانشجو را دارد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تقریباً 3 هزار و 800 تخت دانشجویی افتتاح شده که 800 تخت آن سهم دانشگاه علوم پزشکی همدان است گفت: این مهم 20 درصد سهم کل را شامل می شود.

مجذوبی افزود: در نظر داریم چند ماه آینده یکی از خوابگاه های مجردی را تبدیل به خوابگاه متاهلی کنیم که تاکنون برای آن 10 میلیارد هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خوابگاه متاهلی در همدان

افتتاح خوابگاه متاهلی در همدان