مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-05سياسي

تحویل آزمایشی باغ بهشت همدان به شهرداری/ تبدیل درمانگاه اعتمادیه به باغ عمارت


مدیرکل اوقات و امور خیریه استان همدان با تأکید بر اینکه باغ بهشت همدان را به صورت آزمایشی به شهرداری تحویل می دهیم، اعلام کرد: درمانگاه اعتمادیه شهر همدان ظرف دو سال به باغ عمارت تبدیل می شود.

- ایسنا/همدان مدیرکل اوقات و امور خیریه استان همدان با تأکید بر اینکه باغ بهشت همدان را به صورت آزمایشی به شهرداری تحویل می دهیم، اعلام کرد: درمانگاه اعتمادیه شهر همدان ظرف دو سال به باغ عمارت تبدیل می شود.

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی پنجشنبه 13 مهر در جمع خبرنگاران، یکی از وظایف اوقاف را رسیدگی به امور موقوفات دانست و اظهار کرد: در همین راستا تعدادی از رقبات به حدود 26 امین تحصیلکرده، جوان و بادانش تحویل شده تا رسیدگی به امورات عمرانی، درآمدزایی، اجرای نیات واقفین و .

را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در همدان، ملایر، اسدآباد و تویسرکان تعداد متقاضیان به منظور شرکت در طرح امین بالاست، افزود: ناگفته نماند به افراد امین درصدی از درآمدهای حاصله از موقوفات حق الزحمه پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه سهم موقوفات در بعضی جاها بعضا بسیار ناچیز و کمتر از یک دانگ است و اداره کردن آنها سخت بوده و توجیه ندارد، مطرح کرد: به دنبال کسب مجوز برای تبدیل به احسن کردن پلاک های ثبتی که سهم موقوفه کمتر از 16 شعیر(هر 96 شعیر 6 دانگ است) بوده، هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل آزمایشی باغ بهشت همدان به شهرداری/ تبدیل درمانگاه اعتمادیه به باغ عمارت

تحویل آزمایشی باغ بهشت همدان به شهرداری/ تبدیل درمانگاه اعتمادیه به باغ عمارت