مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-09سياسي

رییس دانشگاه قم با سرپرست جهاددانشگاهی استان دیدار کرد


حجت الاسلام والمسلمین شریفی، رییس دانشگاه قم با حضور در جهاددانشگاهی این استان با سرپرست، معاونان و مدیران این نهاد انقلابی دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی، رییس دانشگاه قم در دیدار با حامد حیاتی، سرپرست جهاددانشگاهی قم که امروز 17 مهرماه انجام شد، با تبریک سالروز ورود حضرت معصومه(س) اظهار کرد: شهر قم از زمان ائمه(ع) به عنوان شهر علم و دانش و فضیلت شناخته شده و ائمه(ع) فرمودند که علم از این شهر به کل دنیا سرازیر نمی شود.

وی ادامه داد: علم، دانش، دانایی و فرهیختگی از قم به همه بلاد سرازیر می شود، علم معماری، صنعت فناوری و سایر علوم باید با نگاه و قرائت اسلامی در این شهر تولید و به شرق و غرب عالم سرازیر شود.

رییس دانشگاه قم با اشاره به اینکه پیش شرط ظهور امام زمان(عج) علم اندیشی و گسترش دانش در دنیاست و حضرت مهدی(عج) پس از ظهورش علم و عقل را توسعه می دهد، افزود: دانشگاه ها، مراکز حوزوی و جهاددانشگاهی مولود انقلاب این رسالت را بر عهده دارد و نگاه جهانی و بین المللی به شهر علمِ جهان اسلام، یعنی قم داشته باشیم.

جهاددانشگاهی به دنبال فعالیت در افق جهانی باشد شریفی بیان کرد: جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف افق جهانی را دنبال کند و حرکت پرورش نیرو و تربیت عقبه فکری جهان اسلام را فراهم کنیم؛ 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه قم با سرپرست جهاددانشگاهی استان دیدار کرد

رییس دانشگاه قم با سرپرست جهاددانشگاهی استان دیدار کرد