مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-23سياسي

پروژه مشترک جریان غربگرا و رسانه های ضدانقلاب برای تحریک گسل جنسیتی


در روزهای گذشته، پروژه سالگرد اغتشاشات علی رغم تبلیغات گسترده، با شکست سنگینی مواجه شد.

با این حال مسئله تمرکز بر گسل جنسیتی و القای ظلم به زنان، - فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* رسانه دولت انگلیس برای چندمین بار از عبدالحمید تقدیر کرد رسانه های معاند و از جمله بی بی سی فارسی، هر هفته به صورت ویژه خطبه های نماز جمعه عبدالحمید را پوشش داده و به آن ضریب می دهند.

در جدیدترین نمونه بی بی سی فارسی در مطلبی با عنوان مولوی عبدالحمید : احتیاجی نبود که قانون سخت و پیچیده ای را به مجلس ببریم و با زنان برخورد پلیسی داشته باشیم نوشت: مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه سنی های زاهدان در خطبه های نماز جمعه این شهر درباره قانون حجاب اجباری و همچنین جمعه خونین زاهدان و جلوگیری از برگزاری مراسم سالگرد کشته شدگان اعتراضات اخیر ایران سخن گفت.

این رسانه ضدایرانی در ادامه نوشت: امام جمعه سنی های زاهدان در ادامه با اشاره به نزدیکی به وقایع جمعه خونین زاهدان گفت: ما با اینکه قدرتی نداریم اما همیشه گفته ایم که در کنار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مشترک جریان غربگرا و رسانه های ضدانقلاب برای تحریک گسل جنسیتی

پروژه مشترک جریان غربگرا و رسانه های ضدانقلاب برای تحریک گسل جنسیتی