مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-23سياسي

فرمانده میدان جنگ در پیاده راهِ فرهنگی


فرمانده سپاه قدس گیلان که در نمایشگاه دفاع مقدس در پیاده راه فرهنگی رشت حضور پیدا کرده بود، فرصت را غنیمت شمرده و پای درد و دل مردمی نشست که سپاه را مأمنی برای حل مشکلاتشان یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دوران دفاع مقدس مانند یک گنج بی انتها در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید فداکاری ها، امدادهای غیبی، دلاوری ها و اتفاقات آن دوران ارزشمند را از دل این گنج استخراج کرد زیرا نسل جدید و جامعه بسیار به آن نیازمند هستند.

هنوز مردمان دزفول، حلبچه، آبادان و خرمشهر فروش سلاح های شیمیایی توسط استکبار به رژیم بعث عراق را فراموش نکرده اند که چگونه با آن حتی به کودکان، نوجوان و دختران  این مرزوبوم هم رحم نکردند؛ ولی رزمندگان اسلام با جان فشانی های خود ناباورانه در این جنگ پیروز شده و خاک میهن اسلامی مان از دست اشغالگران نجات دادند.

مقام معظم رهبری در فرمایشات خود خاطرات دوران دفاع مقدس را به دلیل ایثار، فداکاری، گذشت، استقامت و ایستادگی، اعتمادبه نفس، خودباوری و خوداتکایی ملت ایران به خود به گنجینه ای گران بها و دانشگاه فرهنک و جهاد تشبیه کردند و چه راهی بهتر از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس برای بازگو کردن امدادهای غیبی آن دوران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده میدان جنگ در پیاده راهِ فرهنگی

فرمانده میدان جنگ در پیاده راهِ فرهنگی