مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-19سياسي

شرایط نامزدی برای دریافت جایزه ابوریحان اعلام شد


با انتشار فراخوان جایزه ابوریحان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران ویژه پژوهشگران جوان در علوم پایه، شرایط نامزدی برای دریافت این جایزه اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، جایزه ابوریحان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران به صورت سالانه به پژوهشگران جوان و برجسته علوم پایه کشور که در حوزه تخصصی خود شاخص بوده و از حسن شهرت علمی و اخلاقی برخوردار باشند، اعطا می شود.

شرایط نامزدهای دریافت این جایزه، شامل دارا بودن مدرک دکتری در یکی از رشته های علوم پایه، حداکثر سن 40 سال تا پایان اسفند ماه هر سال و دارا بودن ملیت ایرانی است.

نحوه نامزد شدن برای دریافت این جایزه به این ترتیب است که یا خود پژوهشگر اعلام نامزدی می کند و یا اینکه فرد از سوی یکی از استادان باسابقه کشور نامزد دریافت جایزه می شود.

متقاضیان تا پایان اسفند ماه 1402 فرصت دارند شرح حال کامل علمی خود و فرم تکمیل شده مشخصات علمی و سوابق آموزشی و پژوهشی خود را به گروه علوم پایه فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران یا به نشانی basic@ias.

ac.

ir ارسال نمایند.

سوابق تحصیلی پژوهشگر جوان، از دیپلم تا دکتری ارزیابی می شود و پژوهشگر جوان می بایست دارای دستاوردها و افتخارات علمی – آموزشی و خدماتی ارزنده شامل حداقل یکی از این موارد باشد: تألیف کتاب که توسط نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط نامزدی برای دریافت جایزه ابوریحان اعلام شد

شرایط نامزدی برای دریافت جایزه ابوریحان اعلام شد