مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-15اقتصادي

دو راهی ساخت مسکن و حفظ اراضی کشاورزی!


رزن یکی از نخستین شهرستان هایی است که در بحث طرح نهضت ملی مسکن به گفته فرماندار برای همه متقاضیان زمین لازم را برای واگذاری آماده و مهیا کرده است و در این طرح در شهرستان حتی به خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و نیز خانواده های سه فرزندی و چهار .

- ایسنا/همدان رزن یکی از نخستین شهرستان هایی است که در بحث طرح نهضت ملی مسکن به گفته فرماندار برای همه متقاضیان زمین لازم را برای واگذاری آماده و مهیا کرده است و در این طرح در شهرستان حتی به خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و نیز خانواده های سه فرزندی و چهار فرزندی زمین رایگان واگذار می شود.

در هفته دولت قرار بر این بود تا 2000 قطعه زمین تأمین شده واقع در خمیگان رزن برای طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان این شهرستان با حضور استاندار واگذار شود که متأسفانه در این رابطه اعلام شد این اراضی جزو اراضی کشاورزی بوده و امکان احداث طرح نهضت ملی در آن وجود ندارد.

همین امر چندی پیش موجب اعتراض تجمع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در مقابل فرمانداری این شهرستان شد که خواستار زمین های تعیین شده خود بودند.

در همین رابطه هفته گذشته امام جمعه رزن نیز خواستار ورود دادستان استان همدان برای حل مشکل زمین های طرح نهضت ملی مسکن شهرستان در اراضی خمیگان با سازمان جهادکشاورزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو راهی ساخت مسکن و حفظ اراضی کشاورزی!

دو راهی ساخت مسکن و حفظ اراضی کشاورزی!