مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-16بين الملل

تهمینه میلانی؛ محکومیت حمله به یهودیان، سکوت در مقابل کشتار مسلمانان!


تهمینه میلانی کارگردان جنجالی سینما که همین یک ماه و نیم پیش، تضییع حقوق یهودیان را با موضع بسیار شدیدی محکوم کرده بود، حاضر به محکوم کردن کشتار غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی در فلسطین نشد! - تهمینه میلانی کارگردان و تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، در پاسخ به سوالی درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و  واکنش هنرمندان به این موضوع با توجه به ابعاد انسانی آن، گفت: من آدم سیاست نیستم و نظری ندارم! میلانی مدعی شد که طرح این سوال، او را تحت فشار قرار داده است! وی در پاسخ به این نکته که برخی از هنرمندان برجسته کشورهای دیگر به اشغالگری و جنایت انسانی اسراییل در فلسطین واکنش نشان داده اند، اظهار داشت: من موضعی ندارم.

برای من آدم ها ارزش دارند.

نکته جالب توجه در این بین آن است که تهمینه میلانی حدود یک ماه و نیم پیش در صفحه شخصی خود به زیر سوال رفتن حقوق انسانی و حمله به یهودیان واکنش شدیدی نشان داده بود.

او حمله کنندگان به یهودیان و کمونیست ها را ابله، احمق، پلید، بی شعور، بی عقل، پخمه، خرفت، دنگل، ساده لوح، کم هوش، کندذهن، نادان، خر و یابو خطاب کرده بود اما اکنون در مقابل قربانی شدن بیش از 2500 فلسطینی و بیش از 10 هزار مجروح توسط صهیونیست ها حاضر به واکنش نمی شود! مساله جالب تر اینکه بیش از 60 درصد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهمینه میلانی؛ محکومیت حمله به یهودیان، سکوت در مقابل کشتار مسلمانان!

تهمینه میلانی؛ محکومیت حمله به یهودیان، سکوت در مقابل کشتار مسلمانان!