مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 04:102023-09-26ورزشي

اعزام راگبی جوانان ایران به مسابقات آسیایی برای نخستین بار


چون تیم راگبی جوانان برای اولین بار به مسابقات آسیایی اعزام می شود هیچ شناختی نسبت به حریفان نداریم و تنها برای کسب تجربه در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

- سرپرست فدراسیون راگبی گفت: چون تیم راگبی جوانان برای اولین بار به مسابقات آسیایی اعزام می شود هیچ شناختی نسبت به حریفان نداریم و تنها برای کسب تجربه در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

میرمهدی حسینی در گفت و گو با ایسنا، از اعزام 17 ورزشکار و مربی راگبی به مسابقات آسیایی جوانان در چین تایپه خبر داد و اظهار کرد: این رقابت ها از 7 مهر آغاز می شود که تیم راگبی سونز جوانان ایران زیر 18 سال برای اولین بار روز چهارشنبه 5 مهر عازم این رقابت ها می شوند.

وی در ارزیابی از تیم جوانان برای شرکت در این مسابقات گفت: این تیم 2 ماه است که بدون وقفه در اردوی آمادگی بسر می برد و از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و در حال حاضر نیز به دلیل شبیه سازی مسابقات، بازیکنان در اردوی آمادگی بندرعباس بسر می برند و وضعیت خوبی دارند.

حسینی همچنین در ارزیابی از وضعیت حریفان آسیایی گفت: در این مسابقات با تیم هایی همچون ژاپن که چهارم جهان است و یکی از قدرت های جهان در رشته راگبی محسوب می شود، کره، چین، هنگ کنگ، تایلند و امارات که حرف اول را در راگبی دنیا می زنند رقابت خواهیم کرد، البته فارغ از هر نتیجه ای این رقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام راگبی جوانان ایران به مسابقات آسیایی برای نخستین بار

اعزام راگبی جوانان ایران به مسابقات آسیایی برای نخستین بار