مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-10بين الملل

دو نماینده آمریکا توقف حمایت نظامی واشنگتن از رژیم صهیونیستی را خواستار شدند


دو تن از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا رژیم صهیونیستی را نژادپرست دانسته و توقف حمایت های نظامی این کشور به رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کوری بوش، نماینده دموکرات کنگره آمریکا از ایالت میسوری در بیانیه ای با اشاره به درگیری ها میان دو طرف فلسطینی و رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که این حملات پاسخی به اقدامات تحریک آمیز اسراییل علیه ملت فلسطین بود.

بوش در ادامه توقف حمایت های نظامی آمریکا از رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، این نماینده دموکرات آمریکایی تاکید کرد: باید تمرکز نهایی ما بر صلحی عادلانه و پایدار باشد که امنیت را برای همه در منطقه تضمین کند.

او در ادامه گفت: موارد نقض حقوق بشر نقض های بیشتر را توجیه نمی کند، پاسخ نظامی به تشدید مشکلات هر دو طرف فلسطینی و اسراییلی منجر خواهد شد.

همچنین بوش تاکید کرد: به عنوان بخشی از برقراری صلح عادلانه و پایدار، باید با پایان دادن به حمایت دولت آمریکا از اشغالگری نظامی اسراییل و نژادپرستی، نقش خود را برای توقف این خشونت و شوک ایفا کنیم.

رشیده طلیب، دیگر نماینده دموکرات آمریکا از ایالت میشیگان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی یک موجودیت نژادپرست است، گفت: همچنان بابت فلسطینی ها و اسراییلی هایی که دیروز، امروز و هر روز جان خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نماینده آمریکا توقف حمایت نظامی واشنگتن از رژیم صهیونیستی را خواستار شدند

دو نماینده آمریکا توقف حمایت نظامی واشنگتن از رژیم صهیونیستی را خواستار شدند