مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-12اقتصادي

یزد باید معین اشتغال کشور باشد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که روحیه تلاش مردم در استان یزد به عنوان بهشت کارآفرینی و سرمایه گذاری، ستودنی است، گفت: استان یزد باید معین اشتغال کشور باشد.

- ایسنا/یزد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که روحیه تلاش مردم در استان یزد به عنوان بهشت کارآفرینی و سرمایه گذاری، ستودنی است، گفت: استان یزد باید معین اشتغال کشور باشد.

سید صولت موتضوی بعد از ظهر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، در بخش دیگری از سخنانش به دستاوردهای کشور در دولت سیزدهم، گفت: دولت به معنای صرفاً قوه مجریه نیست بلکه همه ارکان نظام را در برمی گیرد؛ هر چند بخش عمده کارها بر دوش دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان این که دولت در نیمه دوم سال 1400 بالغ بر 400 همت کسری صندوق ها و قریب به هشت میلیارد دلار کسری ارز ترجیحی داشت، گفت: خوشبختانه با تلاشهایی که صورت گرفت، به رشد اقتصادی 4 و 4.

5 درصد رسیدیم و در سال 1401 نیز به توفیقات خوبی در حوزه های مختلف نائل شدیم.

وی تمام دغدغه دولت را کاهش فشار اقتصادی بر مردم کشورمان خواند و تاکید کرد: باید مطابق شعار سال در جهت مهار تورم گام برداریم هرچند که دشمن نیز دقیقاً تلاش دارد از تحقق این مهم جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد باید معین اشتغال کشور باشد

یزد باید معین اشتغال کشور باشد